smartphone

Няма две мнение, че винаги когато говорим за мобилни телефони от последно поколение, то през последното десетилетие името iPhone стана синоним на думата смартфон. Факт, е че от както се появи първия такъв телефон от Apple в средата на вече далечната 2007-ма година, тази марка смартфони се превърнаха в световен лидер и еталон за качество и иновативни технологии.

Именно такива иновации и нововъведения насочени към iPhone-ите са част и от годишната конференция на Apple наречена Worldwide Developers Conference (WWDC). Тазгодишното издание на тематичната конференция представи някои много интригуващи неща, като безспорно един от основните акценти бе включването на нови геймърски функции за предстоящите модели на iPhone.

Благодарение на нарастващата популярност на мобилните игри, от Apple решиха да създадат специална платформа. Целта на тази платформа е да бъдат привлечени повече геймъри, включително и такива, които до момента са играли предимно конзолни игри. Естествено става дума за въпросния ARKit 2.0, който е в основната на тази нова гейминг платформа, с която от американската компания се опитват да вземат по-голямо парче от тортата наречена ‘гейминг индустрия’.

Самата концепция AR пък се базира на идеята двама играчи да могат да премерят сили един срещу друг, като това се случва в единна виртуална среда, където и двамата се намират към дадения момент. Именно такива концептии би трябвало да се харесат на редица геймъри, включително и тези, които редовно разцъкват на мобилни казино игри. И макар идеята за 1 vs 1 в реално време все още да не е застъпена при тях, мобилните хазартни игри всъщност са поредното улеснение и увеличаване на достъпността на игрите, като цяло. Вече всеки може да поиграе класики, като Mega Moolah, Royal Derby Racing и Major Millions посредством съответните мобилни казино платформи, които предлагат тези заглавия за мобилни устройства, чрез които човек да ги играе.

И макар AR функционалността да бе един от ключовите аспекти на WWDC 2018, няма как да пропуснем да отбележим, че всъщност цялостната визия на Apple по време на тази конференция бе насочена към софтуер. Естествено насочваме вниманието към iOS 12, като тази нова операционна система разбира се ще бъде вграждана в предстоящите модели iPhone и iPad. А когато говорим за iOS 12, няма как да подминем някои от основните нови функции и проложение, на които всеки собственик на продукт на Apple ще може да се наслади.

Такава функция е именно Measure, което представлява уникално приложение, позволяващо определянето на точния размер на даден обект намиращ се около вас. Measure приложението всъщност е част от ARKit-а, който се вгражда на моделите SE на iPhone, iPad Pro и всеки един модел след тях. Точно ARKit-a пък е в основната на предварително зададената гейминг насока на новите iPhone XS и iPhone XS Max.

apple-1853337_960_720

Всъщност, самото ориентиране на новия смартфон от Apple към геймърите и гейминг индустрията, като цяло изобщо не трябва да ви учудва. С 2.49 гигахерцов, 64-битов хексакор процесор и памет от 4 гигабайта, iPhone XS и iPhone XS Max имат достатъчно мощ за да се справят и с най-натоварващите мобилни игри. Ако пък прибравим и модерната iOS 12.1 операционна система, която излезна в края на Октомври 2018, то става повече от очевидно, че този телефон може да бъде използван, като геймърски такъв без никакви проблеми.

Именно тази насока към геймърите и възможността за игра на мобилни игри от последно поколение са една от причините новите продукти на Applе да могат успешно да привлекат все повече любители на игрите, като част от техните клиенти. Само времето ще покаже до каква степен гейминг конзолите имат причина да се страхуват от новото поколение стартфони с по-геймърски фокус, като iPhone XS, но определено новите устройства на Applе вече са конкурент на игралните конзоли.

Pin It on Pinterest

Shares
Share This