Super-Mario-Run-surpasses-60-million-in-revenue-77-comes-from-iOS

Super Mario Run беше обявена през септември 2016 година, заедно с iPhone 7 и достигна до магазина на Apple през декември същата година, като остана ексклузивна за потребителите на iOS малко повече от три месеца. Оттогава насам играта успя да увеличи общите приходи от 60 милиона долара, но ако данните на Sensor Tower са точни, то те са доста неравномерно разпределени. Въпреки само тримесечния аванс, около 77% от общите приходи, или малко над 46 милиона долара, идват от App Store. За сравнение Google Play има дял от малко под 14 милиона, което е едва 23%. Въпреки сравнително ниския размер на приходите, генерирани от устройства с Android обаче, делът на платформата се увеличава чувствително с течение на времето, като продажбите в Google Play вече са 35% за първите три месеца на 2018 година, а подробностите за следващото тримесечие все още не са обявени.

В крайна сметка е ясно, че iOS е много по-печеливша платформа за Nintendo и не би било изненада да видим, че бъдещите версии също ще са съсредоточени върху устройствата на Apple, поне първоначално. Въпреки популярността на играта, която има над 200 милиона сваляния, през октомври миналата година Nintendo заяви, че Super Mario Run все още не е постигнала приемливо ниво на печалба, а това до голяма степен се дължи на високата цена от 9.99 долара.

Pin It on Pinterest

Shares
Share This