Черен петък 2022: 72% повече генериран оборот и увеличение на поръчките при онлайн пазаруването на мода спрямо 2021 г., чрез GLAMI.bg

Черен петък 2022: 72% повече генериран оборот и увеличение на поръчките при онлайн пазаруването на мода спрямо 2021 г., чрез GLAMI.bg

Тъй като тазгодишният Черен петък беше първият след пандемията, българите се насочиха повече от всякога към онлайн пазаруването на мода, устави платформата за откриване на модни стоки GLAMI. Сравнение на Черен петък 2022 г. с 2021 г.   * 25-27.11.2022 сравнено с...
OLX отчита увеличение в цените на автомобилните гуми и джанти

OLX отчита увеличение в цените на автомобилните гуми и джанти

Платформата отбелязва средно 21% повишение в цените на най-популярните размери – 15‘‘, 16‘‘, 17‘‘ и 18‘‘   Най-голямата платформа за онлайн търговия – OLX, отчете увеличение в цените на автомобилните гуми и джанти през октомври 2022 г. спрямо същия период...
Yettel сваля цените на повече от 80 устройства през ноември

Yettel сваля цените на повече от 80 устройства през ноември

Телекомът предлага много и различни по размер отстъпки за богато разнообразие от смартфони, смарт джаджи, лаптопи и таблети   По традиция ноември дава старт на предпразничното пазаруване и Yettel влиза в периода на големите намаления с пълни сили. Телекомът предлага...
Обзор на SERP Conf. 2022

Обзор на SERP Conf. 2022

Приключи едно страхотно и вълнуващо SEO събитие в България, което успя да събере над 300 участници, включително специалисти в сферата на SEO и дигиталния маркетинг, собственици на онлайн бизнеси, както и специалисти, работещи в медиите. SERP Conf. 2022 – събитие,...
Съвети за подготовка на онлайн магазините за активния празничен сезон

Съвети за подготовка на онлайн магазините за активния празничен сезон

В средата на месец ноември търговците започват да се подготвят за наближаващите празници. Активният сезон на продажбите започва с черния петък, продължава с кибер понеделника и завършва с пазаруването преди Коледа и Нова година. Всичко това прави потребителите...
Активните потребители на кешбек услугите у нас се увеличават, а всеки от тях пести средно по 267 лв. на година

Активните потребители на кешбек услугите у нас се увеличават, а всеки от тях пести средно по 267 лв. на година

Сред основните причини за тази тенденция е ръстът на електронната търговия през последните години, както и променените потребителски нагласи заради пандемията и свързаните с нея ограничения   Броят на българите, използващи кешбек услуги, се увеличава с бързи...