Нов механизъм предотвратява показването на реклами в опасна онлайн среда

Нов механизъм предотвратява показването на реклами в опасна онлайн среда

Полска компания изобрети механизъм, който защитава брандовете онлайн. На фона на нарастващите предизвикателства за безопасността на брандовете в дигиталната среда, механизмът помага на маркетинг специалистите да избягват позиционирането на рекламите си до неподходящо...
Високите технологии нахлуват в света на рекламата с промоционални продукти

Високите технологии нахлуват в света на рекламата с промоционални продукти

Широкоформатният дигитален печат на текстил отново е сред основните акценти на изложение COPIS от 2 до 4 октомври Технологичност. Това е думата, която най-точно описва съвременния ни живот. Разкривайки безкрайни нови възможности, високите технологии в производството,...
Туристическата индустрия в ерата на дигиталния маркетинг

Туристическата индустрия в ерата на дигиталния маркетинг

Онлайн проучването е първата стъпка за повечето пътешественици, като някои потребители преглеждат до 38 сайта преди да резервират билет. За да печелят повече потенциални клиенти, пътническата и туристическата индустрия трябва да се приспособят към новите стратегии на...
Samsung отново се подигра с Apple в новата реклама на Galaxy S9

Samsung отново се подигра с Apple в новата реклама на Galaxy S9

Samsung има дълга история в рекламите, с който безгрижно и понякога безпогрешно се подиграва със своя най-голям съперник Apple. Сега, за да отпразнува пускането на 128 GB и 256 GB варианти на Galaxy S9 и S9+, най-големият производител на телефони в света отново...
Компания инвестира 5 милиона долара в маркетинг лаборатория за изкуствен интелект

Компания инвестира 5 милиона долара в маркетинг лаборатория за изкуствен интелект

Полската компания RTB House обяви, че стартира иновативната маркетинг лаборатория AI Marketing Lab с бюджет за първата година от 5 милиона щатски долара. Новото подразделение ще развива най-модерни технологични маркетинг решения както за рекламодатели, така и за...
Как напредъкът в автоматизацията променя програматик рекламата

Как напредъкът в автоматизацията променя програматик рекламата

Еко системата на програматик рекламата еволюира бурно в последните няколко години. Според прогнозите на Zenith Marketing, 67% от световната дигитална дисплей реклама ще се търгува автоматично до 2019-а година. В същата година оборотът й ще достигне 84 милиарда долара....

Pin It on Pinterest