Имидж или продажби? И двете!

Имидж или продажби? И двете!

Автор: Каталин Емилиан* Прогнозите сочат, че през тази година бюджетът за дигитална реклама ще достигне 6,820 милиона евро. И най-важната задача на рекламодателите е да са сигурни, че посланията им са видими и достигат до съзнанието на потребителите. В тази ситуация и...
AI Marketing Lab започва да тества първите си продукти

AI Marketing Lab започва да тества първите си продукти

По-малко от година след старта си, лабораторията за маркетинг иновации AI Marketing Lab, която започна първата си година с инвестиция от 5 милиона долара от глобалния лидер в ретаргетинга RTB House, започва да тества първите си продукти. Иновациите ще бъдат...
Retargeting.biz стана един от първите маркетинг партньори на Facebook в Централна и Източна Европа

Retargeting.biz стана един от първите маркетинг партньори на Facebook в Централна и Източна Европа

Румънската компания за маркетинг автоматизация и персонализация Retargeting.biz получи статут на Facebook Marketing Partner (маркетинг партньор на Facebook). По този начин едва пет години след своето създаване тя е избрана за един от първите партньори на социалната...
Нов механизъм предотвратява показването на реклами в опасна онлайн среда

Нов механизъм предотвратява показването на реклами в опасна онлайн среда

Полска компания изобрети механизъм, който защитава брандовете онлайн. На фона на нарастващите предизвикателства за безопасността на брандовете в дигиталната среда, механизмът помага на маркетинг специалистите да избягват позиционирането на рекламите си до неподходящо...
Високите технологии нахлуват в света на рекламата с промоционални продукти

Високите технологии нахлуват в света на рекламата с промоционални продукти

Широкоформатният дигитален печат на текстил отново е сред основните акценти на изложение COPIS от 2 до 4 октомври Технологичност. Това е думата, която най-точно описва съвременния ни живот. Разкривайки безкрайни нови възможности, високите технологии в производството,...
Туристическата индустрия в ерата на дигиталния маркетинг

Туристическата индустрия в ерата на дигиталния маркетинг

Онлайн проучването е първата стъпка за повечето пътешественици, като някои потребители преглеждат до 38 сайта преди да резервират билет. За да печелят повече потенциални клиенти, пътническата и туристическата индустрия трябва да се приспособят към новите стратегии на...

Pin It on Pinterest