Уроци по PR от ,,Летящия цирк на Доналд Тръмп“

Уроци по PR от ,,Летящия цирк на Доналд Тръмп“

На телефона си имам над 8 приложения на интернационални медии, а в социалните мрежи съм абониран за почти всичко, което можем да окачествим като носещо информация. Може би вече се досещате, че всяка секунда съм залят с неща от политика до технологии, тенденции в...
Съкровени бебешки емоции в новата реклама на Pampers

Съкровени бебешки емоции в новата реклама на Pampers

Няма по-голямо удоволствие за бебе от освобождаването в пелената. Компанията Pampers пусна видео, в което увековечава този несравнимо щастлив миг от ежедневието на всяко малко създание, след който логично настъпва моментът за смяна на памперса с помощта на мокри...
Какво можем да научим от брандирането във футбола

Какво можем да научим от брандирането във футбола

Според Forbes най-скъпите футболни марки в света са Манчестър Юнайтед, Байерн Мюнхен,  Реал Мадрид и Барселона. Това се корени не само в тяхната добра игра на терена – огромната им маса от фенове се дължи и на добре изработени маркетинг стратегии. Ето и...
Проучване установи: 1/3 от потребителите са били ,,заблудени‘‘ от native advertising

Проучване установи: 1/3 от потребителите са били ,,заблудени‘‘ от native advertising

Първо да започнем от същността на понятието, поради належащото използване на израз, който е изцяло английски. Native advertising е вид онлайн промотиране на продукт, което съвпада с формата и функционалността на платформата, която бива използвана. Пример за подобен...
Може би най-добрият постер на света

Може би най-добрият постер на света

„Може би най-добрият постер на света“ – това на пръв поглед гръмко и самохвално изречение стои върху зелен фон на билборд в центъра на Лондон. Няма други изображения, няма други послания, няма снимки на щастливи хора… Има обаче едно кранче....
Запознайте се с кокошката Глория – противоречивата приумица на Burger King

Запознайте се с кокошката Глория – противоречивата приумица на Burger King

Понякога рекламистите, в стремежа си да измислят нова и различна идея, с която да се отличат от конкуренцията и да направят впечатление, достигат до меко казано странни решения. Така може да бъде описана и една от актуалните кампании на Burger King, в която главната...