Татко, или защо технологиите наистина не са всичко

Татко, или защо технологиите наистина не са всичко

Ако все още не сте гледали последната реклама на италианската телекомуникационна компания Wind, то има всички шансове след броени минути да посегнете към телефона, за да се обадите на баща си.. и да спрете, замисляйки се толкова ли е важен ангажиментът ви този уикенд,...
Ролята на известните личности като посланици на брандовете от модната индустрия, или защо Кристиано Роналдо продава

Ролята на известните личности като посланици на брандовете от модната индустрия, или защо Кристиано Роналдо продава

За никой маркетолог и рекламист не е тайна, че известните личности спомагат за развитието на брандовете, в чиито рекламни кампании участват. Естествено, същите тези звезди предават на брандовете и част от своята харизма, черти и обаяние. Това е особено вярно и важи с...
Заговори първата интерактивна спирка в България

Заговори първата интерактивна спирка в България

NESCAFÉ® 3in1 създаде първата интерактивна спирка в България, за да представи новия слоган на бранда „It all starts with a NESCAFE‟. Спирката се превърна в инструмент, който не само показа популярната марка в нова светлина, но и провокира хората да превърнат...
Коя е най-трудната работа в света?

Коя е най-трудната работа в света?

Объркващо отначало, очарователно накрая – такова е едно от видеата, завладели интернет в последните дни. Макар видеото да не е ново, а посветено на деня на жената, то разтапя милиони сърца и днес. Но как? Рекламната агенция Mullen публикувала фалшива позиция, която...
Рекламата, която изненада Швеция

Рекламата, която изненада Швеция

Тази невероятна реклама на продукти за коса в шведското метро е настроена да се синхронизира с пристигането на влаковете. Когато те навлизат в станцията, косата на русата девойка от таблото се развява като че от въздушната вихрушка. Идеята е проста, но с удивителен...
Да го правим като американците на Super Bowl

Да го правим като американците на Super Bowl

Всяка година цяла Америка, заедно с рекламистите по целия свят, съсредоточават вниманието си около знаменития Super Bowl – най-популярното годишно спортно събитие в страната и второ по популярност в света след Champions League. Това е времето на най-скъпата...