Обещаният от Instagram инструмент за изтегляне на данни вече е достъпен за всички потребители

Обещаният от Instagram инструмент за изтегляне на данни вече е достъпен за всички потребители

Преди около две седмици Instagram съобщи, че скоро ще предложи опиця за изтегляне на всички данни от потребителите, включително снимки, клипове и съобщения и от вчера социалната медия стартира услугата. Тя е факт, в следствие на скандала Cambridge Analytica и...
Facebook ще отреже достъпа на трети страни до данни за таргетиране на рекламите

Facebook ще отреже достъпа на трети страни до данни за таргетиране на рекламите

Изненадващо Facebook ще се откаже от един основен източник на данни, използван от компанията, за да подпомогне рекламодателиет да се насочват към съответната платформа. Вчера социалната мрежа обяви, че ще прекрати функцията, наречена „Partner Categories”,...
Facebook улесни изтриването на данни

Facebook улесни изтриването на данни

В резултат на Cambridge Analytica, Facebook напомни на хората да проверят настройките си за поверителност в социалната мрежа, които обаче според компанията са твъред трудни за намиране. В десктоп версията можете да изберете от падащото меню Privacy, което е по-скоро...
Маркетинг тайните на LinkedIn ще бъдат представени на практическо обучение през април

Маркетинг тайните на LinkedIn ще бъдат представени на практическо обучение през април

LinkedIn e най-голямата онлайн професионална мрежа в света с повече от 500 милиона потребители в над 200 държави и над 2 милиона бизнес странци. Над 60% от потребителите в мрежата на LinkedIn са топ мениджъри и собственици на бизнес. Бизнес платформата бе придобита...
Как да рекламираме успешно в социалните мрежи

Как да рекламираме успешно в социалните мрежи

През последните години социалните мрежи и най-вече Facebook се превърнаха в ключов елемент от маркетинговите кампании на много фирми. Огромната аудитория, добрите възможности за таргетиране, както и достъпните цени ги направиха предпочитан рекламен инструмент и все...
Facebook патентова решение за разделяне на потребителите в социални класове

Facebook патентова решение за разделяне на потребителите в социални класове

Facebook наскоро патентова технология за разделяне на потребителите в социални класове, възоснова на информацията, която преди това е събрала за тях. Всъщност документите са подадени още през юли 2016 година, но Службата за патенти и търговски марки на САЩ едва сега...

Pin It on Pinterest