от Редакторски екип | ян. 25, 2024 | Google, Инструменти, Общество |
Всеки ден журналистите информират хората и ни помагат да разберем важните събития в хода на тяхното развитие. Тяхната мисия е от решаващо значение за обществото и затова вече повече от две десетилетия Google си сътрудничи с репортери и издатели в подкрепа на...
от Редакторски екип | ян. 11, 2024 | Инструменти, Уикенд |
Акумулаторните тримери за трева улесняват значително грижата за тревата, осигурявайки удобството на мобилността без проблемите с постоянно заплитащи се кабели. Ефективността на тези инструменти обаче е пряко свързана с живота на батерията, което мотивира потребителите...
от Редакторски екип | окт. 17, 2022 | Инструменти, Технологии |
В днешно време стандартите за женската красота се свързват с определени размери на тялото, наличие на корекции и интервенции, които са с цел подобряване на външния вид. Това влияе върху самочувствието и емоционалното състояние на жената в търсене на одобрение и...
от Редакторски екип | окт. 8, 2020 | Инструменти, Маркетинг |
Минаха няколко години, откакто роботът AI-CD β и криейтив директорът и сценарист Мицуру Курамото се изправиха в оспорвана битка кой ще създаде по-успешна реклама. Само преди 3 години изследване на RTB House в Европа показа, че използването на изкуствен интелект в...
от Редакторски екип | апр. 29, 2020 | Инструменти, Маркетинг |
Автор: Каталин Емилиан* Използването на данни за персонализиране на маркетинговите кампании не е нова концепция, но хипер-персонализацията наистина помага на компаниите да правят иновативни маркетинг кампании. И то във време, в което дигиталната търговия тепърва ще...
от Редакторски екип | окт. 3, 2018 | Инструменти, Маркетинг, Реклама |
Полска компания изобрети механизъм, който защитава брандовете онлайн. На фона на нарастващите предизвикателства за безопасността на брандовете в дигиталната среда, механизмът помага на маркетинг специалистите да избягват позиционирането на рекламите си до неподходящо...