от Редакторски екип | окт. 17, 2022 | Инструменти, Технологии |
В днешно време стандартите за женската красота се свързват с определени размери на тялото, наличие на корекции и интервенции, които са с цел подобряване на външния вид. Това влияе върху самочувствието и емоционалното състояние на жената в търсене на одобрение и...
от Kreativen Team | окт. 8, 2020 | Инструменти, Маркетинг |
Минаха няколко години, откакто роботът AI-CD β и криейтив директорът и сценарист Мицуру Курамото се изправиха в оспорвана битка кой ще създаде по-успешна реклама. Само преди 3 години изследване на RTB House в Европа показа, че използването на изкуствен интелект в...
от Kreativen Team | апр. 29, 2020 | Инструменти, Маркетинг |
Автор: Каталин Емилиан* Използването на данни за персонализиране на маркетинговите кампании не е нова концепция, но хипер-персонализацията наистина помага на компаниите да правят иновативни маркетинг кампании. И то във време, в което дигиталната търговия тепърва ще...
от Kreativen Team | окт. 3, 2018 | Инструменти, Маркетинг, Реклама |
Полска компания изобрети механизъм, който защитава брандовете онлайн. На фона на нарастващите предизвикателства за безопасността на брандовете в дигиталната среда, механизмът помага на маркетинг специалистите да избягват позиционирането на рекламите си до неподходящо...
от Kreativen team | юни 15, 2018 | Инструменти |
Българската компания за строителна техника и механизация под наем СтройРент ще обезпечи с професионално оборудване четири мащабни събития в рамките на един уикенд и в различни точки на България....
от Kreativen team | май 30, 2018 | Инструменти |
Българската компания за строителна техника и механизация под наем СтройРент отчита средно над 44% ръст на оборотите за наем на оборудване през първото тримесечие на 2018 г., в сравнение с периода януари – март 2017 година. Огромен ръст се наблюдава при...