Settle – нов играч при мобилните плащания у нас

Settle – нов играч при мобилните плащания у нас

Компанията за мобилни разплащания Settle вече е официално на българския пазар. Чрез новото приложение, което не изисква предварително зареждане на специална сметка, потребителите ще могат мигновено и напълно безплатно да изпращат и получават пари, а компаниите ще...
Проблемите и предизвикателствата на колективното финансиране

Проблемите и предизвикателствата на колективното финансиране

Дали колективното финансиране на идеи онлайн е толкова ефективно, колкото твърдят платформите за неговото осъществяване? Crowdfunding (наричано още crowd financing или equity crowdfunding) е модел на колективно финансиране на бизнес идеи на бартерен принцип по...
Български стартъп променя пазара за популяризиране на събития в световен мащаб

Български стартъп променя пазара за популяризиране на събития в световен мащаб

Българският стартъп Eventiplier.com си поставя амбициозната цел да промени пазара за популяризиране на събития както в България, така и в световен мащаб. Иновативната платформа е създаден за да улесни организаторите на събития – фестивали, концерти, конференции,...
Образователният стартъп Myeducationclub стъпва на руския пазар

Образователният стартъп Myeducationclub стъпва на руския пазар

Българската платформа за споделено образование привлече и първата си рискова инвестиция от 50 хиляди евро Първата по рода си социална мрежа за образование Myeducationclub, създадена от българи, стъпи на руския пазар. Потребителите в сайта могат да споделят своите...
Показаха прототип на сгъваемия смартфон на OPPO

Показаха прототип на сгъваемия смартфон на OPPO

След като Samsung Galaxy Fold и Huawei Mate X вече са официални, ред е и на другите производители да покажат своите идеи в тази област. Вицепрезидентът на OPPO, Брайън Шен публикува в Weibo няколко снимки на сгъваем прототип, като изрично спомена, че той няма да бъде...
Spotify купува Gimlet за над 200 милиона долара

Spotify купува Gimlet за над 200 милиона долара

Spotify успя да добави 2 милиона абонати само през последното тримесечие, а се очаква да навлезе в Близкия изток, Африка и Индия, но това не е единственото, което компанията планира. Според нов доклад, тя се опитва да се разграничи от стрийминга на музика и да премине...

Pin It on Pinterest