Yettel бе отличен със сертификат за приобщаваща работна среда за невродивергентни хора

Yettel бе отличен със сертификат за приобщаваща работна среда за невродивергентни хора

Невродивергентните хора представляват между 15-20% от световното население   Yettel е първият телеком и една от малкото компании в страната, отличени със сертификата за приобщаваща работна среда за невродивергентни хора Neuro Power Quality Seal. Сертификатът е...
Идва ерата на хипер-персонализираната търговия на дребно

Идва ерата на хипер-персонализираната търговия на дребно

Хипер-персонализирано клиентско изживяване, гъвкави и иновативни възможности за пазаруване, устойчивост и етично снабдяване. Това са трите основни тенденции, които ще оформят бъдещето на търговията на дребно през 2025 г., според участниците в конференцията 2025:...
Грешки при изработка на сайт и как професионалистите ги избягват

Грешки при изработка на сайт и как професионалистите ги избягват

Изработката на сайт може да изглежда лесно, но грешките в дизайна и функционалността могат да повлияят негативно на потребителското изживяване и успеха на сайта. Ето 10 често срещани грешки и как професионалистите ги избягват: 1. Лошо структурирани сайтове Сайтовете с...
Yettel отбелязва 15% ръст в продажбите на мобилни телефони през 2024 г.

Yettel отбелязва 15% ръст в продажбите на мобилни телефони през 2024 г.

Продажбите на мобилни телефони в портфолиото на Yettel бележат значителен ръст през 2024 г., като спрямо предходната година увеличението достига 15%, сочат данните на компанията. Сред най-предпочитаните марки от българските потребители са Samsung, Xiaomi, Apple,...
Стартира десетото юбилейно издание на Vivacom Регионален грант

Стартира десетото юбилейно издание на Vivacom Регионален грант

Телекомът продължава да надгражда програмата с включване на студенти по комуникационни специалности   Vivacom и Български център за нестопанско право обявиха началото на десетото юбилейно издание на социално отговорната инициатива Vivacom Регионален грант. И тази...
Нови тенденции и бъдещето на онлайн супермаркетите

Нови тенденции и бъдещето на онлайн супермаркетите

Онлайн супермаркетите претърпяха значителни промени през последните години, трансформирайки се от нишови услуги до основен начин за пазаруване на милиони хора по света. Възходът на електронната търговия, напредъкът в технологиите и промените в потребителските...