от Kreativen Team | окт. 8, 2020 | Инструменти, Маркетинг |
Минаха няколко години, откакто роботът AI-CD β и криейтив директорът и сценарист Мицуру Курамото се изправиха в оспорвана битка кой ще създаде по-успешна реклама. Само преди 3 години изследване на RTB House в Европа показа, че използването на изкуствен интелект в...
от Kreativen Team | апр. 29, 2020 | Инструменти, Маркетинг |
Автор: Каталин Емилиан* Използването на данни за персонализиране на маркетинговите кампании не е нова концепция, но хипер-персонализацията наистина помага на компаниите да правят иновативни маркетинг кампании. И то във време, в което дигиталната търговия тепърва ще...
от Kreativen Team | окт. 3, 2018 | Инструменти, Маркетинг, Реклама |
Полска компания изобрети механизъм, който защитава брандовете онлайн. На фона на нарастващите предизвикателства за безопасността на брандовете в дигиталната среда, механизмът помага на маркетинг специалистите да избягват позиционирането на рекламите си до неподходящо...
от Kreativen team | юни 15, 2018 | Инструменти |
Българската компания за строителна техника и механизация под наем СтройРент ще обезпечи с професионално оборудване четири мащабни събития в рамките на един уикенд и в различни точки на България....
от Kreativen team | май 30, 2018 | Инструменти |
Българската компания за строителна техника и механизация под наем СтройРент отчита средно над 44% ръст на оборотите за наем на оборудване през първото тримесечие на 2018 г., в сравнение с периода януари – март 2017 година. Огромен ръст се наблюдава при...
от Kreativen team | ян. 22, 2018 | Инструменти |
Efbet може да се гордее с факта, че неговото онлайн казино бе първото, което получи лиценз за България от хазартната комисия, като това се случи още през 2013 г. Вече близо десетилетие компанията се старае да увеличава обхвата си от игри и да предлага все...