Българска платформа за създаване на рекламни банери чрез AI навлиза на глобалните пазари

Българска платформа за създаване на рекламни банери чрез AI навлиза на глобалните пазари

Българската платформа www.bannergate.ai обявява първата си версия, предлагайки иновативно решение на глобалния рекламен пазар за генериране на дисплей банери, генерирани от изкуствен интелект (ИИ)   BannerGate е най-новата платформа, която използва ИИ за...
Noble Аcademy и Cannes Lions водят в София  елитa на световния рекламeн бизнес

Noble Аcademy и Cannes Lions водят в София елитa на световния рекламeн бизнес

  Лектори от цял свят идват за първото издание на Noble Academy през октомври      Еквивалентът на Оскарите в света на комуникациите – Cannes Lions, идва в София по покана на Noble Graphics. Фестивалът, който преди месец събра на Френската ривиера...
Имидж или продажби? И двете!

Имидж или продажби? И двете!

Автор: Каталин Емилиан* Прогнозите сочат, че през тази година бюджетът за дигитална реклама ще достигне 6,820 милиона евро. И най-важната задача на рекламодателите е да са сигурни, че посланията им са видими и достигат до съзнанието на потребителите. В тази ситуация и...
AI Marketing Lab започва да тества първите си продукти

AI Marketing Lab започва да тества първите си продукти

По-малко от година след старта си, лабораторията за маркетинг иновации AI Marketing Lab, която започна първата си година с инвестиция от 5 милиона долара от глобалния лидер в ретаргетинга RTB House, започва да тества първите си продукти. Иновациите ще бъдат...
Retargeting.biz стана един от първите маркетинг партньори на Facebook в Централна и Източна Европа

Retargeting.biz стана един от първите маркетинг партньори на Facebook в Централна и Източна Европа

Румънската компания за маркетинг автоматизация и персонализация Retargeting.biz получи статут на Facebook Marketing Partner (маркетинг партньор на Facebook). По този начин едва пет години след своето създаване тя е избрана за един от първите партньори на социалната...
Нов механизъм предотвратява показването на реклами в опасна онлайн среда

Нов механизъм предотвратява показването на реклами в опасна онлайн среда

Полска компания изобрети механизъм, който защитава брандовете онлайн. На фона на нарастващите предизвикателства за безопасността на брандовете в дигиталната среда, механизмът помага на маркетинг специалистите да избягват позиционирането на рекламите си до неподходящо...