Категория: Маркетинг

Изкуството да промотираш и продаваш продуктите/услугите си в ерата на дигиталните комуникации, социалния уеб и свръхзаетите потребители.

В света на алгоритмите са успешни брандовете, които звучат човешки

Технологиите улесняват диалога с хората, но не могат да го водят вместо тях, смята Миглена Славова, мениджър „Дигитален маркетинг“ в Yettel Дали е възможно изкуственият интелект да „изяде“ работата на…

Как да изберем най-изгодната колетна пратка за чужбина

В съвременния свят на глобализация и развита международна търговия, изпращането на колетни пратки за чужбина е редовна практика. Онлайн покупките, както и възможностите за дистанционни бизнес контакти, превръщат доставките зад…

Българската агенция Serpact в топ 6 в света за дигитален маркетинг

Компанията разработва нови решения за AI оптимизация и услуги, които превръщат сайтове в предпочитани източници за ChatGPT и Google AIO & AI Mode Българската SEO агенция Serpact постигна изключителен успех,…

От AI оптимизация, през многосетивност, до завръщане към човешкото съдържание – дигиталният маркетинг през 2026 година ще изглежда съвсем различно

През последните няколко години светът на дигиталния маркетинг претърпя значими промени най-вече под влиянието на изкуствения интелект, но не само. Онези, които си мислят, че вече сме видяли всичко в…

Над 700 участници събра конференцията Digital4Plovdiv, посветена на AI в дигиталния маркетинг и е-търговията

На 16 и 17 октомври Конгресният център на Международен панаир Пловдив беше домакин на деветото издание на Digital4Plovdiv, което за първи път беше посветено изцяло на изкуствения интелект в дигиталния…

Как да създаваме видеа, които спират скролването и продават в социалните мрежи

Видеото е мощен инструмент в дигиталната комуникация, но конкуренцията за вниманието на потребителите е огромна. За да спрем скролването и да превърнем зрителите в клиенти, е нужно стратегическо мислене и…