Категория: Маркетинг

Изкуството да промотираш и продаваш продуктите/услугите си в ерата на дигиталните комуникации, социалния уеб и свръхзаетите потребители.

Пет причини да използвате Twitter и пет инструмента, които да ви помогнат

Признавам, че аз също преди време игнорирах блог статиите за Twitter. Но след като отделих достатъчно време на системата и начина, по който работи, реших да я използвам възможно най-често,…

Вие и вашият уебсайт, или защо не можете да победите конкуренцията

снимка: stockxpert Съзтезания между блогове за броя абонати, между продаващи уебсайтове за брой клиенти, между партньорски уебсайтове за брой прехвърлени регистрации… звучи ли познато? Не обичам съзтезанията в интернет, защото…

Креативността на Will It Blend

„В WillItBlend.com вземаме всичко, освен кухненската мивка, слагаме го в блендер, питайки дали ще се раздроби!“ Историята на един интернет грамотен производител на блендери, които използват умно мрежата за продаване…

Силата на публичните кампании от блоговете

снимка: Sachin Ghodke Наистина харесвам начина, по който Тодор Христов организира публични съзтезания между блоговете. Вече два пъти успя постепенно да увеличи читателството на своя блог за блогове. Първи път…

На кого му пука за офертата?

снимка: Димитър Николов Искате да станете интернет търговец? Можете да пишете изкусителни, интригуващи текстове, които да задържат вниманието на потенциалните клиенти? Уменията не са достатъчни, дори за да направите първата…

Разлики: посетители от търсачки и социални мрежи

снимка: andrej troha Блогърите и интернет маркетьорите често допускат една проста, но опасна грешка – не правят разликата между посетителите от търсачки и социални мрежи. Разработват уебсайт, или блог само…