Категория: Facebook

Facebook няма да разпознава лицата на потребители от ЕС

Facebook изключи технологията за разпознаване на лица, която използва за препоръчване на тагове в снимките на потребители, в границите на Европейския съюз. Решението бе мотивирано от разследване на ирландския Комисар…

Facebook ще ви позволи да таргетирате реклами по имейл

Facebook ще позволят на рекламодателите да таргетират своите реклами според имейл адресите и телефонните номери на потребителите. Нововъведението е ефективен начин те да достигнат познати аудитории, чиито контакти вече притежават.

Facebook дебютира платени резултати в своята търсачка

Facebook официално пусна в употреба нов тип реклама – спонсорирани резултати (англ. Sponsored Results). Социалната мрежа вече ще показва платени реклами в търсачката си, директно свързани с търсеното от потребителите.…