Twitter като маркетингов инструмент
Някои маркетьори вече осъзнаха колко ценен е Twitter като маркетингов инструмент, докато други го използват просто за комуникация. Днес ще споделя моите впечатления от системата и съветите ми, с които…
Дигитален маркетинг и уеб 2.0
Някои маркетьори вече осъзнаха колко ценен е Twitter като маркетингов инструмент, докато други го използват просто за комуникация. Днес ще споделя моите впечатления от системата и съветите ми, с които…
Снимка: Sanja Gjenero Социалните мрежи продължават да трупат популярност в българското интернет пространство. И въпреки че все още в своето начало, Svejo, Ping и Dao са източник на полезна и…
Благодарение на група иновативни хора от България, вече и българските блогъри могат да се възползват от социалните мрежи като източник на нови читатели. Тази статия има цел да покаже българските…
Blogger’s Choice Awards обявиха днес, че са отчели над 200 000 вота за над 75 000 блога в класацията им, правейки ги най-голямото ни познат съзтезание за блогове. Идеята е…
Целта на потребителите в Svejo.net е да си харесат заглавие, което да прегледат и за което да гласуват. А целта на уебмастърите е да напишат такова заглавие и съдържание, че…
Всеки чуждестранен уебмастър и блогър знае какво голямо количество трафик може да получи от сайтове за социален букмаркинг като Digg.com и Del.icio.us. Но това не е изключително полезно и за…