Виртуален асистент помага на туристите да резервират почивката си на българското Черноморие

Виртуален асистент помага на туристите да резервират почивката си на българското Черноморие

По северното ни Черноморие вече работи услуга за хотелски резервации с помощта на чатбот с изкуствен интелект. Иновацията е първа по рода си у нас и е разработена от хотелския комплекс Topola Skies Resort & Aquapark, който се намира край гр. Каварна. Виртуалният...
3 стъпки как да изберем подходящи диоптрични очила

3 стъпки как да изберем подходящи диоптрични очила

Основните методи за коригиране на очни заболявания са лещите и диоптричните очила. Докато лещите са сравнително иновативен способ за подобряване на зрението, то диоптричните очила са конвенционален и доверен метод, изпитан във времето. Диоптричните очила предлагат и...
Наследствено право: Какво разглежда и кога се нуждаем от адвокат

Наследствено право: Какво разглежда и кога се нуждаем от адвокат

Наследственото право е специфична област от правната наука, която се занимава задълбочено с правата и със задълженията на наследниците, както и с разпределението на наследственото имущество след смъртта на физическо лице. Наследственото право урежда правилата и...
Как да изберем подходящо място за бизнес среща?

Как да изберем подходящо място за бизнес среща?

Как да изберем подходящо място за бизнес среща? Изборът на локация за бизнес среща е много важно и отговорно начинание. Подходящото място е удобно и за двете страни, те се чувстват равноправни и безпроблемно ще поддържат диалог във връзка със срещата им. Неправилният...
Converse, или как да задържим клиентите си

Converse, или как да задържим клиентите си

Когато говорим за брандинг, една от компаниите, която определено знае как да прави това, е Converse. За разлика от много други техни конкуренти, сред клиентите на компанията са десетки мега звезди – като започнем от Мик Джагър и наскоро нашумялия Хари Стайлс и...
Задача на деня: звънни на настоящ клиент

Задача на деня: звънни на настоящ клиент

Кога последно звънна на клиент, за да попиташ дали всичко е наред с продукта или услугата, която предлагаш? Не говоря за случаите, в които чакаш разплащане по нова фактура. Нито за моментите, когато си разрешил някакъв технически проблем. Говоря за чисто и просто...