Категория: Продажби

Имидж или продажби? И двете!

Автор: Каталин Емилиан* Прогнозите сочат, че през тази година бюджетът за дигитална реклама ще достигне 6,820 милиона евро. И най-важната задача на рекламодателите е да са сигурни, че посланията им…

AI Marketing Lab започва да тества първите си продукти

По-малко от година след старта си, лабораторията за маркетинг иновации AI Marketing Lab, която започна първата си година с инвестиция от 5 милиона долара от глобалния лидер в ретаргетинга RTB…

Над 30% от българите ще отделят до 200 лв. за подаръци на близките си, като повечето от тях ще заложат на модни артикули  

Данните са от проучване за Коледното пазаруване, което е проведено онлайн сред потребители на OLX България Над 30% от участниците в проучването на OLX България планират да отделят между 100…

Как да използаме Черен петък, за да увеличим резултатите от Коледните разпродажби

Автор: Каталин Емилиан* Черният петък е един от най-важните дни за онлайн търговията. Започва в САЩ и от доста време е най-натовареният ден за пазаруване през цялата годината. Неговата популярност…

Българският електрически скутер Моторета с първа награда в конкурса Сайт на годината

Сайтът на първата българска марка електрически скутери Моторета спечели награда на публиката в категория Продуктов сайт в престижния конкурс за уеб проекти Сайт на годината. Компанията, която започва своята дейност…

Dextrophobia Rooms отчита ръст от 27% в сегмента на ескейп стаите в България

Компанията обяви създаването на първата по рода си агенция за рекламни и тиймбилдинг услуги DextrActive Events, базирани на пъзел стаи Първата българска компания за ескейп стаи Dextrophobia Rooms отчита 27%…

Bcard раздава награди в кампания за стимулиране използването на българския бранд карти

По-ниска цена на услугата и по-голяма сигурност за картодържателите са сред основните предимства на Bcard Общо 53 награди ще раздаде Национална картова схема (НКС), част от БОРИКА АД, в кампания,…