Категория: Маркетинг

Изкуството да промотираш и продаваш продуктите/услугите си в ерата на дигиталните комуникации, социалния уеб и свръхзаетите потребители.

DigitalPRO Conf: най-гледаната онлайн конференция за дигитален маркетинг в България се завръща на 4 и 5 октомври

Събитието е напълно безплатно с предварителна регистрация На 4 и 5 октомври 2025 г. ще се проведе 7-мото издание на DigitalPRO Conf – най-гледаната онлайн конференция за дигитален маркетинг в…

Scosche представя иновативни аксесоари с безжично зареждане и смарт локация на IFA 2025

Американската технологична компания Scosche Industries направи силно впечатление на IFA 2025, представяйки ново поколение аксесоари. На щанд H7.2b-131 посетителите могат да открият продукти, които трансформират ежедневието — от ултра-бързо безжично…

Да бъдеш видим точно тогава, когато клиентът търси. Grow Easy пренарежда правилата на Google Ads рекламата

В ера, която вниманието е най-ценната валута, печели онзи, който се появи в точния момент, когато клиентът вече търси решение. Точно тук Google Ads показва пълната си сила, като ви…

LG лансира иновативни безкабелни прахосмукачки LG CordZero™

LG обогатява своето портфолио на българския пазар, като добавя серия иновативни безкабелни прахосмукачки LG CordZero™ към своите продукти за грижа за дома. Създадена да отговори на нуждите на съвременното домакинство,…

Деца и възрастни в Хасковско се учат как да пазят природата от пожари и замърсяване

В Хасково и околните села стартира вдъхновяващ проект за превенция на пожари и замърсяване в природата, който ангажира деца, семейства и възрастни в поредица от обучения и доброволчески дейности. Проектът…

Thomson навлиза на българския пазар с нови смарт проектори

Технологичният гигант Thomson разширява своето портфолио на българския пазар с нови модели преносими смарт проектори. Устройствата са създадени, за да превърнат всяка стая в домa или дори открити пространства в…

Първата AI академия на Kaufland завърши със 100% успеваемост

11 студенти от магистърска програма „Изкуствен интелект и икономика“ и бакалавърска програма „Бизнес информатика“ завършиха успешно първото издание на Data Academy. Kaufland България надгради теоретичните знания на мотивираните студенти и…

Най-голямото издание на Digital4Sofia досега привлече над 900 професионалисти

На 5 юни 2025 г. София Тех Парк беше домакин на Digital4Sofia PRO Marketing Conference 2025 – най-мащабното издание на конференцията до момента. Събитието събра водещи български и международни експерти…