Бруталната истина за Facebook
Ако имате регистрация във Facebook, значи сте добре запознати с предимствата и особено с недостатъците на социалната мрежа. Вероятно сте се замисляли поне веднъж-два пъти дали да не си спрете…
Дигитален маркетинг и уеб 2.0
Ако имате регистрация във Facebook, значи сте добре запознати с предимствата и особено с недостатъците на социалната мрежа. Вероятно сте се замисляли поне веднъж-два пъти дали да не си спрете…
Над 1 милиард и 230 милиона потребители, близо 6000 служители, 30 офиса по света, 50 милиона създадени страници и повече от 219 милиарда качени снимки – с тези внушителни цифри…
Какво бихте си помислили, ако във Facebook страницата на Burger King получите талони за безплатен сандвич от McDonald's? Вероятно ще решите, че това е шега или че маркетинговият отдел на…
След невероятните разпродажби в “черния петък”, вчерашният ден в Щатите премина под надслов "#GivingTuesday". По този интересен начин беше сложено началото на "месеца на даването". Основната идея е всеки да…
Забелязали ли сте колко реклами виждате, когато влезете в профила си във Facebook? Очевидно е, че маркетингът заема все по-голямо място, а специалисти от бранша все повече обсъждат колко спонсорирани…
Избрани медии ще получават данни от анализите и статистиките на Facebook с цел по-бърз анализ на обществените нагласи и ще могат да ги използват в информациите си, съобщиха от социалната…
България е потърсила информация от корпорацията Facebook за един свой гражданин през този период, показват публичните данни — макар и идентичността на този човек да остава неясна.
Фирмите могат да организират кампании както на собствените си стени, така и със специални приложения. Потребителите, от своя страна, могат да участват с коментари на даден пост.
За да повишите видимостта на своите публикации е препоръчително да използвате платените възможностти. Така ще достигнете до много повече хора.
Всички знаем онази стара приказка сред маркетинг специалистите – вашият бранд е това, което показвате на хората и което те говорят за вас.