Днес, всички ние играем в един отбор
Нова съвместна рекламна кампания на гигантите в спорта Adidas, Nike, Puma и New Balance почита жертвите и ранените от атентата по време на бостънския маратон.
Дигитален маркетинг и уеб 2.0
Изкуството да промотираш и продаваш продуктите/услугите си в ерата на дигиталните комуникации, социалния уеб и свръхзаетите потребители.
Нова съвместна рекламна кампания на гигантите в спорта Adidas, Nike, Puma и New Balance почита жертвите и ранените от атентата по време на бостънския маратон.
Facebook направи нови промени по администраторския панел на страниците. Вместо досегашния панел с известия, социалната мрежа постави информационен панел за обсега (англ. reach) на всеки публикуван пост, с възможност за…
Пренесете се във времето, когато Дядо Коледа пуши и промотира любимата си марка цигари, когато жените не яхват метлата, а телефона, и когато дебели хора със слънчеви очила ви казват…
Наблюдаваме как дигиталните средства за комуникация се превръщат в основна част на маркетинговите и рекамни стратегии, вместо тяхна периферия, както бе допреди няколко години - сподели Джеръми Брук от Heineken.
Ето затова ще говорим днес. За уникалния продукт на българския пазар и как той може да се окаже нож с две остриета. Затова ще го наречем продукта У(никален).
Случвало ли ви се е да се трудите много за да спечелите фенове и да съберете харесвания, а в последствие да разберете, че една минимална част от тях виждат вашето…
Хлебче за бургер и салфетка за нос се превръщат в тактична метафора за подходящото време да хапнете бургер в тази принт реклама на McDonald's, създадена от агенция DDB Stockholm.
Google отново навлезе на територията на Facebook. Днес, гигантът в търсенето представи своя аналог на Facebook Comments, наречен Google+ Comments. Google+ Comments (засега) е достъпен само за блогове в Blogger…
След подгряващата кампания, която продължи около една седмица, Twitter днес пусна собствената си услуга за откриване и слушане на музика, наречена Twitter #Music.
Налице е възможността за тези компании да увеличат мобайл дяловете си, като инвестират във функционалности, които достигат до потенциалните клиенти в повече етапи на процеса на покупка.